(ارنستو چگوارا)
 
زندگی شیرین
 
 

زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .

(ارنستو چگوارا)



نظرات شما عزیزان:

ین کش
ساعت2:01---5 شهريور 1391
این شهر..

شهر قصه های مادربزرگ نیستـ

که زیبا و آرام باشد

آسمانش را هرگز آبی ندیده ام

من از اینجا خواهم رفت

و فرقی هم نمی کند

که فانوسی داشته باشم یا نه

کسی که می گریزد

از گم شدن نمی ترسد


......................
چه پست خوشگلی برات گذاشته بودم...متنش چه قد قشنگ بود!!!!


حسن جووووووووووووووووووووووووووونت
ساعت15:20---17 ارديبهشت 1391
سلام خدازده نم کفترو چزیه در وبخا شده. حذف کو ایشنه .منفی خدازده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:18 :: توسط : وحید -حسن

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

باسلام وقتی اومدی تو وبلاگ من اگر عشقت کشید ما رو لینک کن                       ما هم اگر تونستیم  و وب شما بر جا بود شما رو لینک می کنیم






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 3086
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/06.js">

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

bahar22

كد پرواز پرندگان